plStyle.pl

Cold Water

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Tworzymy nowy projekt o wymiarach dowolnych (ja wybrałem 1000 na 500pxl) o tle przezroczystym.
Wybieramy Gradient:

Klikamy na ten gradient i zamieniamy kolor żółty na błękitny tak by gradient wyglądał następująco

Klikamy OKEY i przeciągamy ten gradient na naszej warstwie:

Otrzymujemy takie oto tło:

Tworzymy: Nową warstwę, na której rysujemy szlaczek jednym z Pędzli wybranych. Ja wybrałem pędzel Charcoal 21 pixels i rozszerzyłem go do 72 pixeli.
Szlaczek, który ma zostać stworzony, może być dowolny. Mój wygląda tak:

Następnie wybieramy: Filtr/Zniekształć/Wirówka (filter > distort > twirl). Obracamy o kąt -800. Powinno nam wyjść coś w stylu:

Następnie powielamy warstwę i naszą kopię obracamy o kąt 999 w wirówce

Teraz klikamy PPM na warstwę 2 i nakładamy gradient Matte Sphere. Zamieniamy tylko granatowy na jakiś odcień błękitnego (ja wybrałem 00F0FF), natomiast czarny na granatowy (0030FF)

Klikamy OKEY, zaznaczamy Faza zewnętrzna i wybieramy kolor BEDEFF lub coś podobnego.
Ustawienia powinny być takie:
Tryb Mieszania: Mieszanie Odwrotności
Krycie: 100% (Opacity)
Szum: 0% (Noise)
Technika: Łagodnie
Rozszerzenie: 8pxl
Wielkość: 5pxl (Size)
Kontur: Linia
Odznaczone: Wygładzony
Zakres: 50% (Range)
Trzęsienie: 0% (Contour)
Następnie zaznaczamy Blask wewnętrzny. Tu wybrałem kolor 31CCFF ale także można wybrać coś podobnego. Ważne by pasowało.
Ustawienia powinny być takie same jak przy Fazie zewnętrznej ( Źródło: Do środka). Klikamy OKEY i powinno nam wyjść coś takiego:

W warstwie o nazwie: Warstwa 2 kopia, również wybieramy opcje mieszania. Zaznaczamy Faza Zewnętrzną , w której wybieramy kolor 7FE5FE (ustawienia jw.). Kolor w Blasku Wewnętrznym to BEF5FF. Gradient którym wypełniamy warstwę to gradient, którym rysowaliśmy tło, czyli: Niebieski, Żółty, Niebieski. Ponownie zamieniamy kolor żółty jakimś odcieniem błękitnego (49EBF9)
Efekt, jaki powinniśmy otrzymać to:

Teraz w naszej warstwie 2 kopii klikamy Filtr/Rozmycie/Rozmycie Gaussowskie (filter > blur > gaussian blur)

Otrzymujemy:

Teraz przechodzimy do warstwy 2. Klikamy Filtr/Zniekształć/Falowanie (filter > distort > wave).

Po kliknięciu OKEY klikamy Filtr/Rozmycie/Rozmycie promieniste (filter > blur > radial blur)

I oto nasz efekt końcowy:

źródło: graffik.pl

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Ostatnie komentarze

  • Gry online - przegląd portali z grami

    Loki 27.01.2018 21:51
    Ciekawe gry są na grywacz.pl

    Czytaj więcej...

     
  • Programy graficzne warte rozważenia 2017/2018

    Kari 07.12.2017 10:24
    Flash niby umarł a w sieci jest go jeszcze bardzo dużo, gry w HTML5 do piet nie dorastają produkcjom ...

    Czytaj więcej...

     
  • Letnie zdjęcie

    ogolny 03.11.2017 20:47
    ogólnie dobrze, tylko bez kształtów lepiej.

    Czytaj więcej...

     
  • Letnie zdjęcie

    Valdi 28.10.2017 17:52
    po prostu jako efekt zniszczen starego zdjecia - nie widziałeś nigdy takich ?

    Czytaj więcej...

     
  • Letnie zdjęcie

    Moder 31.07.2017 07:28
    jakie kształty?

    Czytaj więcej...

     
  • Letnie zdjęcie

    Misiek 30.07.2017 23:09
    Tak się zastanawiam... Te kształty czemu mają służyć?

    Czytaj więcej...

     
  • Letnie zdjęcie

    mru 27.07.2017 11:54
    efekt daje radę ale te białe plamy wyglądają jak zacieki emalii

    Czytaj więcej...

     
  • Letnie zdjęcie

    Magda 01.04.2017 10:11
    Bardzo fajny tutorial. Kształty moim zdaniem niepotrzebne, ale cała reszta bardzo przydatna.

    Czytaj więcej...

     
  • Letnie zdjęcie

    Malenee 13.01.2017 23:17
    prosze o instrukcje w języku polskim

    Czytaj więcej...

     
  • Ork fanem pilki ?;)

    lol 08.10.2016 13:14

Please publish modules in offcanvas position.